Etiketter

Babel fish (23) Film (10) Inkido (3) Litteratur (9) Musikk (2) Scrappings (7)

torsdag 16. september 2010

I ventetiden

Ventetid er en ypperlig tid til ettertanke og nye ideer. For mitt vedkommende er det tid for kreative tanker, ikke ideer (for de må jeg utføre så fort som mulig) men bare tanker.
Man kan da lure på hva jeg venter på.... jeg venter på at mitt hobbyrom skal bli ferdig. Dvs at jeg egentlig venter på meg selv, for det er jeg som må gjøre det ferdig.
Mens jeg da ominnreder mitt hobbyrom og har kreative tanker har jeg da selvsagt shoppet. Har absolutt ingen anelse om hva jeg skal bruke alt til, men det blir veldig spennende å se når jeg endelig kan sette meg ned ved min nye pult. Vel pulten er egentlig ett bord og overhodet ikke ny, men jeg skal få lov til å ha den for meg selv for første gang på 2 år.
Den 13. oktober skal rommet stå klart. Det er bare en barnedåp og jaktstart midt immellom som krever litt oppmerksomhet, men pytt pytt det går.
Så jeg venter.....

Ingen kommentarer: