Etiketter

Babel fish (23) Film (10) Inkido (3) Litteratur (9) Musikk (2) Scrappings (7)

lørdag 22. mai 2010

Den trege bloggeren......


Da var det på tide med et nytt innlegg. Det er jo bare noen få måneder siden sist tross alt. Tiden går bare så alt for fort... spesielt med små barn i hus. Liten tid til hobberier var det før, men nå er det reint håpløst. Men som seg hør og bør svikter jeg som husmor av og til og sniker meg inn på mitt hemmelige kammers hvor kreativiteten får blomstre. Spesielt på slike dager hvor man får glupe ideer om hvordan rengjøre en vannkoker og ender med å drukne ett skap. Forklaring kommer...
Jeg fikk nemlig den fikse ideen om at det var lurt å rense vannkokeren med kaffetrakterrens..... det var det imidlertid ikke. Alt vannet rant ut på benken og inn i det åpne skapet under (selvfølgelig måtte det stå åpent). Skummet ble forresten igjen i vannkokeren. Så da var det bare å tømme skapet og tørke opp. Som trøst lot jeg oppvasken etter middag stå og flyktet ned på mitt kontor.

Ingen kommentarer: