Etiketter

Babel fish (23) Film (10) Inkido (3) Litteratur (9) Musikk (2) Scrappings (7)

torsdag 3. januar 2008

Nytt år - nye muligheter!

Da har man entret 2008, med hele 3 dager..... Året føles ikke så anderledes ut enda....
Men i anledning å huske det gamle tenkte jeg å dele kortet jeg lagde til min kjære i fjor, altså for ca 3 uker siden.....





Og så er det viktig å åpne armene for det nye. det har jeg gjort med å invistere i GRUNGEBOARD. Jeg er betatt! har lyst til å ta de med over alt..... putte en liten figur i lomma og bare ta den opp innimellom for å se på og ta på. Kjenner smilet komme bare ved tanken!


Legger her ved et bilde av to ATC jeg lagde bare for å teste ut produktet. Grungeboard lar seg lett farge med distress, og dabber-maling, og det gir en fin effekt å pusse med sand-papir. Lager lett hull i dem og det var greit å farge de i to farger(grungeboard med struktur). Neste skritt blir å farge det med alkoholblekk og å sy det fast (nåla gikk ganske greit gjennom- med litt kraft).

Nå er det bare min mangel på fantasi og tid som stter grenser. Vel, fantasien min har desverre den begrensing at den trenger et formål for å fungere optimalt..... så jeg får vel finne et formål!

Ingen kommentarer: