Etiketter

Babel fish (23) Film (10) Inkido (3) Litteratur (9) Musikk (2) Scrappings (7)

fredag 17. august 2007

En ny start!

I går startet jeg i min nye jobb. Nå er jeg ved enden av dag 2 og hodet føles som en karusell. Kjenner på meg at det blir ganske lit hobby-virksomhet på meg den aller første tiden. Kanskje litt helge-kos :-) Håper på at innkjørings perioden vil gå greit og at den ikke blir for lang-dryg. For det er jo altid slik at ved oppstart i en ny jobb er det mye nytt å sette seg inn i av systemer og rutiner. For ikke å snakke om alle de nye menneskene med navn og tilhørighet. Jeg er så heldig at jeg i min jobb må lære omtrent 150 navn på kortest mulig tid..... Dette er ikke umulig, men det krever ganske mye konsentrasjon den første tiden. Og dette igjen krever tid av hobby-tiden min.... buhu!

Dette for være en start.

Ingen kommentarer: