Etiketter

Babel fish (23) Film (10) Inkido (3) Litteratur (9) Musikk (2) Scrappings (7)

onsdag 13. april 2011

HOT, hottere, kaldest....... men jeg er varm.

Da er bok 9 av The Southern Vampire (True Blood) fortært. Og her sitter jeg med en tom følelse og litt irritabel fordi jeg ikke har bok 10 (ligger i bestilling). Hvis jeg for et sekund trodde at å lese disse bøkene kunne gjøre det overflødig å se serien tok jeg feil. Av to grunner: 1. bøkene og serien er ganske så forskjellige (de har virkelig vært kreative i HBO når de har laget serien) 2. hvem vil vel ikke se Alexander Skarsgård som Eric Northman.
                                                
Det vil i hvertfall jeg.... Og jeg kan jo bare håpe at de holder seg nogenlunde til hovedtema i bok 4 når sesong 4 av True blood kommer. Noe denne teaseren helt klart indikerer.

Kan nesten ikke vente. Så ja.....
"Waiting Sucks"

Ingen kommentarer: