Etiketter

Babel fish (23) Film (10) Inkido (3) Litteratur (9) Musikk (2) Scrappings (7)

lørdag 23. april 2011

Fikk en skikkelig fix ide.....

Da en venninne nylig ble 30 år, tenkte jeg at jeg skulle overraske henne med et kort og en gave. Gaven tenkte jeg å legge i en liten eske og sette kortet oppå. Tingen ble at boksen og kortet på en måte møtte hverandre og ble ett.... 
Etter å ha dekorert lokket både på toppen og litt ned på sidene... måtte jeg bare fortsette med bunnen inne i boksen.


 Og der måtte jeg jo si noe virkelig dypt og rørende. Jeg jaktet etter de flotte ordene og kom fram til dette..... Dypt kan jeg ikke si at det er..... men kanskje litt treffende allikevel.

Til slutt fyllte jeg boksen med en del rot og morsomme saker som hvilken som helst scrapper ville ha moro med og la gaven ved sidan av.... innpakket i papir.
Så mye for gode ideer.

Ingen kommentarer: