Etiketter

Babel fish (23) Film (10) Inkido (3) Litteratur (9) Musikk (2) Scrappings (7)

torsdag 6. januar 2011

Da var katten ute av bagen

Jeg er et medlem av INKIDO sitt design team!!!!!


HURRA!!!!


Gleder meg veldig til tiden fremover. Det er masse ny skapelse på vei i kreativ innpakning. Nå skal jeg ut å surfe etter ett godt freebee photoshop. Får ikke ordentlig til det jeg har.... og pene bilder er viktig tross alt. Og et ryddig kontor. Her kommer noen før bilder av kontoret.

Fra den enden med diverse hobby og min datters greier....



og den andre enden.... med hovedsaklig mitt stempel og scrappe utstyr

Hurra igjen... og enda et hurra.

3 kommentarer:

Sianba sa...

Gratulerer!!! :-)

Unknown sa...

Jeg følger deg!!

Monique Liedtke sa...

Congrats!! Welcome to the team!!! Love your scrapbooking style!