Etiketter

Babel fish (23) Film (10) Inkido (3) Litteratur (9) Musikk (2) Scrappings (7)

mandag 10. september 2012

Om å gå berserk...eller heller om å ha et ønske om å kunne

På tide å rable ned noen av mine tankerigjen, må bare fange noen først! De virrer rundt helt på egen hånd og er vanskelige å fange (omtrent som rosa elefanter).
Altså, jeg fikk et sådant raptus her på sommeren så jeg hamstret hobbyutstyr til jeg skammet meg. Nå er det bare å lage noe av alt jeg skaffet meg. Vel, noe har jeg da alt laget. Noe kom helt plutselig over meg. Hadde nesten glemt at jeg faktisk innehar en viss porsjon inspirasjon. Den overfalt meg helt plutselig og krevde sin rett. Jeg trengte ikke en gang vri hjernen for å klemme ut en liten liten ide..... De strømmet på og jeg hadde problemer med å holde tritt og få nok tid til å gjennomføre alt jeg kom på. Den ene kreasjonen fulgte den andre. På det meste holdt jeg på med 6-7 ting samtidig.... tørketid...kan jo ikke være uvirksom når noe tørker. Da er det bare å kaste seg over neste prosjekt.
Men hva i all verden skal jeg gjøre med alt sammen....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hiya. I noticed your
website title, "Blogger: Linda's stempelblogg" doesn't really reflect the content of your
web page. When
creating your site title, do you believe it's best to
write it for Web optimization or for your
audience? This is something I've been struggling with
simply because I want good rankings but at the same time I want the best quality for my visitors.

My webpage View here
my webpage :: My Site

Anonym sa...

Hello this is kinda of off topiс but I was wanting to know iff bllogѕ uusе WYSIWYG editors or iff ƴyou hage to manually coode with HTML.
I'm starting a blog soon but havе no coding skills so I wanted to get advice from somеone with exρerience.
Anny help would be enormߋusly appreciated!


My page - buy twitter followers social