Etiketter

Babel fish (23) Film (10) Inkido (3) Litteratur (9) Musikk (2) Scrappings (7)

lørdag 2. juli 2011

Nytt hus, nye muligheter..... eller?

Da sitter jeg i min stue og ser ut over esker på esker på esker med alskens greier i. Mest hobbyrelatert med en og annen huslig ting eller bøker sneket inn her og der.
Hva skal man si og hva skal man nå gjøre...... Det er nå en ting som er helt sikker. Jeg vet hva min sommerferie skal brukes til.....å flytte inn. Ikke det store sjauet med møbler og slikt, for det er ikke det som tar tid.... det er alle tingene som skal få en ny plass som tar tid.
Noe jeg er smertelig klar over siden jeg de siste 3.5 årene har strevet med å få 250 kvm med ting inn i et 150 kvm stort hus. Noe jeg ikke har lykkes med (kan være fordi jeg det første året hadde en ca stilling på 170 % totalt med jobb og studier med famile på toppen, det neste året hadde jeg ett rett ut shitty svangerskap med et påfølgende år tatt rett ut av en gresk tragedie eller en syk episode av den gamle tv-serien twilightzone eller rett og slett en god blanding av de to) og resultatet av at jeg ikke lykkes å være guddommelig (som var det kravet som ble stilt meg) strever jeg nå med å få 150 kvm til å bli 100.
Det er en ting til som er sikkert, ensomheten forfølger meg fortsatt. Den er ikke den samme som før, men den er fortsatt tilstede.
Lærdommen jeg har tatt er som følger: vær aldri den nest beste, vær din beste selv.
GOD ÆLJ!

Ingen kommentarer: